Dzirnavu iela 34a-8,
Rīga LV-1010, Latvija
Tālrunis: 67503730
Fakss: 67503729
e-pasts: iac@latnet.lv
Katrs rīts sniedz mums iespēju būt citādiem, nekā mēs bijām vakar,
tas sniedz mums izdevību būt labākiem, nekā mēs bijām vakar,
tas sniedz mums izaicinājumu sevi pāraugt, sevi pilnveidot un sevi pārspēt.
/V.Vīķe – Freiberga/
Izdevumi un pētījumi » Pētījumi
No 2014.gada februāra līdz maijam Izglītības attīstības centrs (IAC) pēc Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta pieprasījuma veica situācijas izpēti par jauniebraucēju un reemigrējušo bērnu iekļaušanos Rīgas vispārizglītojošās skolās. Izpētes rezultātus un rekomendācijas šī jautājuma risināšanai lasiet šeit
Lasīt visu >>Projekta "Globālā dimensija sociālo zinātņu mācību priekšmetos" ietvaros 2013.gadā tika veikts pētījums par globālās dimensijas klātbūtni Eiropas valstu izglītībā. Pētījuma mērķis bija izvērtēt situāciju formālajā izglītībā sociālo zinātņu jomā dažādās Eiropas Savienības valstīs, apzināt globālās tēmas aktualitāti, citu valstu pieredzi, izaicinājumus un iespējas.
Lasīt visu >>Projekta “Skolas kā satelīti attīstības izglītībā” (2009.-2011.) laikā tika veiksts pētījums par attīstības jeb globālās izglītības jautājumu izpratni. Pētījuma ietvaros tiks veiktas 3 aptaujas – projekta sākumā, projekta vidū un projekta noslēgumā. Pētījuma 3. daļas rezultāti.
Lasīt visu >>2008. un 2009.gadā IAC kā partneris piedalījās pētījumā par kultūrdažādības lomu vienādu iespēju nodrošināšanā izglītībā. Projektu ”Enhancement of awareness about diversity of cultures and provision of equal opportunities for obtaining social and learning skills in international cooperation” (UNESCO 2008-2009 participation program project - 4641900004 ENA) vadīja Jaan Tonnisson Institute (Igaunija). Pētījums.
Lasīt visu >>2008.gadā Sorosa fonda - Latvijā finansiāli atbalstīta projekta "Kritiskā domāšana daudzveidības veicināšanai" ietvaros Izglītības attīstības centrs pasūtīja pētījumus par kritiskās domāšanas pieejas ietekmi un izmantošanas efektivitāti Latvijas izglītības sistēmā. Pētījumu apkopojums
Lasīt visu >>